marți, 21 mai 2013

Holbavul dupa furtuna / Holbav Village after storm

  După o zi de furtună am programat de cu seară o ieșire la fotografiat in zona Holbavului. Am adormit foarte târziu cu gândul la ceața ce mă așteptă. Îmi este și rusine să spun că in acele momente când ploua cu gheață eu îmi frecam mâinile de bucurie. Aveam informații sigure, când plouă văile se umplu cu ceață! Și s-a confirmat! Trezirea dis de dimineață la ora 4 și un sfert a venit cam repede, dar gândul la feeria ce avea sa se întâmple a făcut să zboare somnolența și înarmat cu obiective am urcat printre dealuri. Am inceput sa trag in toate direcțiile, dar spre deosebire de alții in urma mea natura a rămas acolo, la fel de frumoasă. Oamenii care își duc veacul prin aceste locuri au o viață lungă și sănătoasă, plină de astfel de momente idilice.
 M-am intors in Brașov înainte de ora prânzului cu cardurile doldora de fotografii aveți mai jos câteva dintre ele!

English 

 After a day of storm in the evening I programmed an phototour in Holbav. I slept very late thinking about this fog and hopping will be, and it right I was expecting. I be ashamed to say that in those moments when was raining ice,I was rubbing joy. I had reliable information when it rains valleys filled with fog! And it confirmed! Wake up early in the morning at 4 and a quarter came too soon, but the thought of what would happen, did fly armed with objective, sleepiness and I climbed the hills. I started shooting in all directions, but unlike othersthe nature trace remained there, still as beautiful. People who live through these places have long and healthy life, full of such moments idyllic.
 I'm back in Brasov before noon with cards crammed with photos, here some of them!

 1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Daca v-a placut nu uitati de butonul SHARE, aratati si prietenilor!

2 comentarii: